top of page
  • Анђела Јовановић (I-4)

Детињство наставнице математике – Ивана Стојановић

1. Која књига из детињства Вам је остала у најбољем сећању? Волела сам да читам књиге о дивљем западу. Једна од њих, мени најдража, јесте „Винету“. Винету је за мене био оличење храбрости и поштења. Увек сам тежила да будем као мој јунак, да помогнем пријатељу, а неправду исправим.

2. Који жанр музике сте слушали? Волела сам поп музику. Највише сам слушала Здравка Чолића чије плоче сам пуштала на грамофону. Мама је умела да се наљути јер је то некада трајало до касно увече. 3. Ко је на Вас вршио највећи утицај, у позитивном смислу? То су били тетка и тата. Били су подстицајни за мене јер су били благе природе, увек пуни разумевања и спремни да саслушају и дају савет. 4. О чему сте маштали, као мали, да будете једног дана? Све до факултета, део летњег распуста сам проводила код тетке и тече који су били лекари. Дуго времена сам мислила да ћу студирати медицину, али љубав према математици је ипак била јача. 5. Који филм је у Вама пробудио најјаче емоције? Било их је више, али ћу издвојити цртани филм „Бамби“. Доживела сам велику тугу када је Бамби остао без мајке, а те емоције се памте читав живот. 6. Путовање за памћење и зашто? По завршетку осмог разреда била сам у Кенији где је мој тата радио. Била сам очарана природом али и запрепашћена сиромаштвом које се видело на сваком кораку. Људи су и поред тога били топли и срдачни. У то време се о сиди код нас мало знало, али у Кенији су новине писале о сиди и на десет страна. Када смо пролазили кроз једно мало село, водич нам је рекао да су сви у њему заражени. Нисмо смели да излазимо из кола јер су и мајмуни били заражени, а волели су да се друже са људима.






7. Који Вам је хоби био у детињству?

Као мала, волела сам да играм кликере тако да сам их скупљала. Било је тешко набавити их, па смо се борили за њих.


8. Којим спортом сте се бавили?

Играла сам фолклор, док сам у школи била у рукометној екипи.


9. Како сте убијали досаду?

Ми нисмо имали интернет и мобилне телефоне, али смо свако поподне играли ластиш, фудбал, између две ватре... Сећам се једном сам играла фудбал са друштвом из улице и нисам хтела да уђем у кућу и завршим састав из српског језика. Наравно да сам га после на брзака написала . Мама је дошла и исцепала страну јер је све ишло укриво, па сам опет све писала испочетка.


10. Како сте се облачили као мали?

Не сећам се тачно јер ми то није било важно, мислим да је то био џинс. У школи смо носили кецеље па на гардеробу нисмо обраћали пажњу. Само се сећам да сам волела да испробавам мамине хаљине и ходам у њеним штиклама.

Post: Blog2_Post
bottom of page