top of page
  • Јована Зечевић (IV-6)

ИНТЕРВЈУ СА УЧЕНИЦИМА

Почела је још једна школска година, а тиме се приближила матура и наш одлазак у свет одраслих. Питала сам ученике о њиховим идејама које би факултете желели да упишу, зашто, чиме планирају да се баве у будућности и ко их је инспирисао да упишу тај факултет.


Тамара Јосовић


Желим да упишем Филозофски факултет, смер социологија.

Свиђа ми се идеја о проучавању међуљудских односа и друштва. Још увек немам прецизну визију о самом будућем послу, али желим да он дефинитивно буде у склопу моје професије. Сматрам да је социологија наука која никада неће ,,изаћи из моде“. Друштво, као и промене у њему, увек ће постојати и самим тим не бринем се превише за профитабилност свог посла. Не могу рећи да постоји особа која ме је инспирисала, једноставно сам кроз године схватила да је то оно што ме највише занима и потрудићу се да дам све од себе како бих постигла најбоље резултате.



Мина Костић



Имам жељу да упишем Медицински факултет зато што желим да помажем људима у том домену и волим да учим о човековом организму. Не знам још увек којом бих се тачно граном медицине бавила, али верујем да ћу кроз основне студије пронаћи себе. Ако ме је неко инспирисао да желим да упишем медицину, онда је то моја мајка. Она је педијатар и својим односом и љубављу према свом послу инспирисала ме је за моју одлуку.


Анђела Нинковић


Планирам да упишем ЕТФ или МАТФ. Током свог школовања пронашла сам велики број интресовања, али математика је предмет којем сам се највише посветила. Највише уживам када радим математику, а битно ми је да се бавим оним што највише волим. Такође, допадају ми се физика, биологија и хемија, па бих се можда бавила биомедицинским инжењерингом. Волим и информатику и рачунарство, те у обзир долазе и информатички смерови на оба факултета. Инспирацију сам пронашла у себи и својим жељама. Захвална сам мојим професорима који су се трудили да из мене извуку најбоље.



Андреа Симеуновић


Желим да упишем Медицински факултет зато што желим да научим све о функционисању организма и да касније то знање примењујем у пракси тако што ћу помагати људима. Када завршим основне студије, уписаћу специјализацију, вероватно у иностранству. Нико ме није инспирисао да желим баш овај факултет да упишем. У питању је само лична амбиција и страст.




Огњен Младеновић


Желим да упишем ПМФ зато што волим математику. Желим да предајем математику ученицима основне школе. Нико ме није инспирисао, само ми је тај посао интересантан.



Мина Роквић


Желим да упишем Медицински факултет. Разлог за то је моја повезаност са биологијом и хемијом. Само у тим наукама се проналазим, мотивишу ме и волим да их учим. Тренутно не знам чиме ћу се тачно бавити када завршим факултет, али мислим да имам довољно времена да сазнам. Нико одређен ме није инспирисао да учим медицину, већ моја жеља и воља, иако се доста људи у мом окружењу бави тим послом.







Милица Стефановић


Желим да упишем ФДУ. Зато што желим да се бавим видео монтажом и правим причу од различитих сцена. Можда нечим што је повезано са рекламом или са филмовима. Искрено гледала сам видео едит на јутјубу и инстаграму, допали су ми се ти специјални ефекти ☺



Анастасија Дингарац


Желим да упишем Грађевински факултет зато што ми се чини као нешто ново и занимљиво. Искрено, не знам чиме бих желела да се бавим после студија, али бих волела да будем руководилац или тако нешто. Инспирација ми је мој покојни прадеда.


Post: Blog2_Post
bottom of page