top of page
  • Милош Радојевић (I-6)

Мој путопис - Језеро Мбуро, Уганда

Пре неколико година имао сам прилику да са својом породицом одем на незаборавно путовање на сафари у држави Уганди. Уганда је држава у Источној Африци која се налази на самом екватору и лежи на Викторијином језеру, највећем језеру у Африци.



Уганда има 45 милиона становника и занимљиво је то што је скоро 50% популације малолетно.






Језеро Мбуро је национални парк који се налази на западу државе и у њему се могу наћи све животиње које су препознатљиве за Африку. На мене највећи утисак су оставиле прелепе зебре и слонови које смо сретали. Имао сам среће и да видим антилопе, жирафе, хијене, носороге и разне друге врсте животиња. Природа је прелепа и сваког оставља без даха. У овом националном парку постоје разна одмаралишта са дивним погледом на језеро и на пејзаж који је у том делу земље разнолик. Тамо се налази преко 250 врста птица међу којима је најпознатија симбол државе: угандски ждрал који се налази на застави Уганде.


Језеро Мбуро је оставило незабораван траг у мом срцу као место где сам могао да уживам у прелепој природи и да видим многе врсте животиња у њиховом природном окружењу. Сигуран сам да ћу до краја свог живота овај национални парк посетити бар још једном.





Post: Blog2_Post
bottom of page